Bestil tid i så god tid som muligt og HUSK at melde afbud, hvis du bliver forhindret. Tiden kan derved gives til en anden der har brug for den. Husk du også har mulighed for at melde afbud ved at skrive en besked til os over selvbetjeningsmodulet. Hos såvel læger som sygeplejersker kan du nu bestille en tid der ligger 3 uger frem.

Husk dit Sygesikringsbevis eller Sundhedskort ved fremmøde i klinikken. Ved ankomst køres kortet igennem den elektroniske Velkomst-terminal i Venteværelset. Så kan vi med det samme se, at du er kommet.

Hvis du får taget blodprøver, bliver podet eller får foretaget andre typer af undersøgelser, da har du selv ansvaret for at få svar via mail eller ved at ringe. Selvfølgelig kun, hvis du ikke allerede HAR hørt fra os, og dette indenfor den forventede svarperiode. Naturligvis kontakter vi dig med det samme, hvis vi ser et prøvesvar der skal handles på.

Husk, at hvis du benytter E-konsultation via klinikkens Selvbetjeningsfunktion, må du påregne en svartid på 5 arbejdsdage. Oftest svarer vi dog meget hurtigere. Men det betyder, at du ikke kan bruge E-konsultationer til spørgsmål vedrørende akut sygdom. Vær også opmærksom på, hvem du skriver til, blot vores initialer er angivet. Ved akut opstået sygdom, skal du ringe til lægeklinikken på telefon 49 21 20 89.

Hvis du er henvist til en Praktiserende Speciallæge, får du ikke en indkaldelse, men skal selv huske at bestille en tid hos Speciallæge. Link til liste over speciallæger i området.

Hvis du er henvist til et Hospital, får du inden 2 uger, tilsendt en indkaldelse via e-boks samt på brev. Hvis indkaldelsen udebliver, skal du kontakte den pågældende afdeling på Hospitalet. Link til ventetider på Regionens Hospitaler.

Hvis du skifter telefonnummer eller e-mail adresse, da giv gerne os besked, så vi kan rette i Stamkortet. Link til Selvbetjening